პირველი ,,პოსტი”

მოგესალმებით ყველას, როგორ ხართ? მინდა ეს ბლოგი იყოს ის ადგილი სადაც დავწერ ყველაფერს რასაც ვფიქრობ, ვგრძნობ და ვამბობ, თუმცა არ მინდა ჩემმა ახლობლებმა გაარჩიონ თავიდან, ყოველშემთხვევაში მანამდე მაინც სანამ ვისწავლი წერას, თუ როგორ გამოვხატო ჩემი გრძნობები სიტყვებით. არ მინდა რამე არასწორად გაიგონ.

მქონდა ბლოგი ისიც ახალხანს შევქმენი და როგორ შევცდი რომ ფბ მივწერე ყველას. მერე კი რომ დაიწყეს კითხვა დავკომპლექსდი. ახლა ვერაფერს ვეღარ ვწერ, ყველაფერს მათი თვალით ვუყურებ, რას იფიქრებენ ამას რომ დავწერ? იმას? ამიტომაც ვეღარ ვწერ.

რაც შემეხება მე, ჩემი თავის დახასიათება არ მიყვარს, არც ის სხვას რომ ვგავარ. არ მინდა გაცვეთილი ფრაზებით მოგაწყინოთ თავი.  ამიტომ შევეცდები ბევრი პირადი პოსტი დავწერო.

მე ყველაზე ცუდი კრიტიკოსი ვარ საკუთარი თავის, ზოგჯერ მეზიზღება კიდეც 🙂 ნუ მაშინვე მახსენდება ვიღაცის ნათქვამი – თუ საკუთარ თავს ვერ შეიყვარებ ვერც სხვის შეყვარებას მოახერხებო, მე კი ბევრი ვიღაც მიყვარს, ხანდახან ჩემს თავზე მეტად. მაგალითად ჩემი 8 თვის გოგონა, რა მაგარია უკვე დედას ამბობს, ამ დროს გულში სითბო გეღვრება და არ იცი რა გააკეთო, მხოლოდ სულელურად უღიმი და ეხუტები. ასევე მიყვარს-მეუღლე, მეგობრები, ნათესავები 🙂

მოკლედ ასეთი აბდაუბდა დავწერე, თუ ვინმეს ეყოფა ნერვი წასაკითხად დიდი მადლობა 🙂

p.s. დრო მჭირდება რომ ვისწავლო კარგი პოსტების წერა, აი ლაპარაკი ნამდვილად მეხერხება 🙂

Leave a Reply

