დეპრესიული პოსტი.

დავიკარგე…

დავიკარგე პრობლემებში, მათ მოგვარებაში დავხარჯე მთელი ჩემი ენერგია და დრო, მაინც არ გამოვიდა ისე, როგორც ვგეგმავდი.

ჩემი მეგობრები და ახლობლები მენატრებიან.

განწყობა-დეპრესიული.

ამიტომ არ ვწერდი ბლოგზე არაფერს, არ მინდა იმ ადამიანებსაც გადავდო დეპრესია რომლებიც თუნდაც შემთხვევით მოხვდებიან აქ.

უამრავი გეგმა მქონდა ბლოგთან დაკავშირებით, ახლა მხოლოდ სხვის ბლოგებს ვკითხულობ 🙂 რამდენიმე ახალი ბლოგი აღმოვაჩინე 🙂 სასიამოვნოდ გაოცებული ვარ.

ჩემი პატარა კარგადაა, უკვე პირველი კიჭი ამოუვიდა 🙂

შევეცდები მალე დავბრუნდე, იდეებით და სასიამოვნო განწყობით 🙂

 

6 comments on “დეპრესიული პოსტი.

  1. ეგეც ერთი ჩვეულებრივი ეტაპია… გაივლის. მე მიხარია, რომ შენს აღმოჩენებში ჩემი ბლოგიცაა 🙂

  2. გმადლობ კატერინა, შენს პოსტებს ხშირად ვკითხულობ 🙂 უფრო სწორედ ყველას 🙂 ძალიან მეხმარები ამ ეტაპის გადატანისთვის. ფეხდაფეხ მოვყვები შენს რჩევებს 🙂

Leave a Reply

